Blogiarkisto

18 maaliskuuta 2013

Uzumaki Kushina - Osa 1 = Kaikki valmista

Joops, elikkäs nyt vain yksi merkintä Uzumaki Kushina (Naruto Shippuden animesta) cosplay... Peruukin olin siis hankkinut jo pari viikkoa sitten, ja nyt avasin sen letistä, huomasin että peruukkia on siunattu hyvin takkuun meneväksi.. Ihme ja kumma :o

Mutta siis... Aloitin paidasta, mutta jouduin heittämään sen parin ompeleen jälkeen, koska Kangaskauppa oli myynyt minulle ensimäistä kertaa täysin paskaa kangasta, vaikka olivat sanoneet sen sopivan paitakankaaksi.. Tongin vähän vaatekomeroani ja löysin t-paidan, jonka olin saanut Osuuspankilta (olin viime kesänä 4 tuntia heillä töissä tarjoilemassa kahvia eräässä avajaistilaisuudessa) ja koska se oli niin kammottava paita, se sai päästä osaksi hienompaa kokonaisuutta :D

Joten, tehtäväksi jäi ommella pieni pystykaulus kiinni paitaan ja sinne sisään tunkea käsitöihin tarkoitettua vahvaa tukikangasta (samaa jota käytin Shirahoshin bikiniröyhelöihin) ja siinä meinasi mennä hermo kun tukikangas ei tykännyt minusta... Sitten leikkasin t-paidasta hihat ja käänsin ne, ja sain tälläiset hihat :3

Paidan jälkeen aloin tekemään essua.. Onneksi täällä kämpässä on yksi oma tekemäni essu, joten kaavoja ei tarvittu kun asettelin essun kankaan päälle, sik sak ja essun kaikki osat olivat kasassa ja sitten ompelemaan. Ompelukone päätti vähän angstailla, eikä suostunut ompelemaan vähänkin paksua kohtaa, ja heitti langat sinne ja tänne.. MINÄ VOITIN KUITENKIN >833

Enää puuttuu Kushinan rannesuoja/lämmitin, mutta en varmaan jaksa tehdä sitä, kun olen huono tekemään sellaisia XD ja kenkiä en jaksa tehdä, saati etsiä.. On kuitenkin talvi niin pistän normi popot jalkaan :DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti