Blogiarkisto

08 tammikuuta 2013

Trollaava ompelukone

Eilen aloitin ompeleen vekkihametta ja heti alkoi ompelukone trollaamaan mua, heittämällä lankaa suuntaan jos toiseen ja sitten vielä katkaisemalla lankoja ja tekemällä lankamyttyjä..

Vika oli oikeastaan minussa, koska olin ensiksi puolannut lankaa ja jättänyt langan vääriin asetuksiin.. lol

No, nyt tänään jatkoin vekkihameen ompelua kun kävin ostamassa siihen vetoketjun. (alunperäinen tarkoitus oli purkaa vanhasta hameesta vetoketju ja käyttää sitä tähän, mutta se katosi heti kun olin purkanut sen O.O)

mutta siis, nyt merkkasin vekit, koska en omista silitysrautaa, minun täytyy harsia vekit..
ja olin ompelemassa loppuun vyötärökaitaletta kun (kangas varmaan oli liian paksua) niin neula napsahti poikki... YES
Eli huomenna sitten taas kangaskauppaan kyseleen ompelukoneen neuloja ja ruuvimeisseliä millä saan tuon jämäneulan pois... Saankohan lisää alennuksia sieltä, ku kuiteski kolmen päivän sisällä on siellä tullut käytyä viidesti x''D

Minun ja ompelukoneen suhde.
(mie olen kaikki muut, kun kone on Saruman)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti