Blogiarkisto

21 huhtikuuta 2012

Okumura twins - shirt

Haah, en tajua miks laitoin englanniks otsikon, mut hällä väliä xp
Eli nyt kun olen tämän viikonlopun kotona ollut, olen kerennyt maalaamaan AnE Okumura Yukion ja Rinin paidat, joita cossaamme Katzun kanssa Tampere kupliissa (Tampereen Sarjakuvafestivaalit)

Aloitin/(aloitimme) koko operaation ostamalla Seppälästä tavalliset miesten t-paidat kokoa XXXXXXXXXXXXXXXL (väljähköt ymym) ja sitten jäi minun huolekseni maalata paidat oikeanlaisiksi, kun vanhaa tekstiiliväriä löytyi laatikosta...
Värin purkinkyljessä neuvottiin pesemään kangas, mutta olin niin laiska ja vain ''huuhtelin'' paidat käsienpesu-altaassa ja laitoin kuivumaan henkariin, jonka jälkeen silitin paidat suoriksi, ettei olisi kauheasti mitään ryppyjä maalausvaiheessa..

eilen (perjantaina) maalasin kaula-aukon ja hihansuut mustalla, kuten mallikuvassa on (en jaksa laittaa sitä tänne..lol)


Hihojen raidat tein merkitsemällä maalarinteipillä rajat...Ja jotta juttu ei olisi ollut helppo, hihoissa on KOLME RAITAA, kahden sijaan, mikä aiheutti lisää päänvaivaa minulle... XD
Tässä molemmat paidat roikkumassa kylppärissä, toinen on kuivumassa ja toinen odottaa että maalaan raidat loppuun






 Tälläistä kangasmaalia käytin, löytyy ihan Tiimarista ja maksaa alle 6€
(mutta voi löytyä halvemmallakin jos on alennuspäivät ymym)


Ja tässä sitten kuva valmiista paidasta....tai no, valmiista raidoista xp
pahoittelen teinipeiliä, mutta käytössä oli veljen järkkärikamera, jolla oli vaikea saada kuvaa itsestään ja työstä xp

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti